Jelenlegi hely

iBlog

Kreatív web marketing

Mennyire legyen kreatív a web marketing?

Önnek is tetszenek a kreatív reklámok, amik óriási nézettséget generálnak a YouTube-on is? Szeretne valami igazán egyedit, ami „nagyot üt” a neten? A kreativitás és a marketing szorosan összefüggő fogalmak, vagy inkább távol állnak egymástól a gyakorlatban? Válaszok a cikkben.

közösségi média marketing!

Új szolgáltatás a láthatáron: közösségi média marketing!

Sokan kérték, hát úgy döntöttünk, hogy megcsináljuk! Kiegészítjük portfóliónkat a közösségi média marketinggel is, hogy Önnek még jobb, még hatékonyabb szolgáltatásokat nyújtsunk, és segítsünk megnövelni bevételeit. Részletek a kattintás után:)

A megtérülő weboldalkészítés titka

A megtérülő weboldalkészítés titka

A sikeres vállalkozót – szerintünk – az különbözteti meg a nemsikerestől, hogy nem a szolgáltatás árát nézi, hanem a megtérülését. Milyen megtérülést számolhatunk egy weboldalnál, mennyi idő alatt jön vissza a befektetett pénz és egyáltalán mitől lesz megtérülő egy weboldal? Válaszok a cikkben!

Wordpress, Joomla vagy Drupal?

Wordpress, Joomla vagy Drupal? Melyiket válassza(m)?

Amikor nem egyedi programozású weboldalakról beszélünk, rögtön felmerül a kérdés, hogy melyik tartalomkezelő (CMS) rendszer legyen az oldal lelke, mi üzemeltesse a háttérben a honlapot. Mai cikkünkben összevetettük a 3 legnépszerűbbet, és el is áruljuk, hogy mi melyikre szavazunk!

Google első helyezés

Hogyan érje el a Google 1. találati helyezést? Egyáltalán, kell-e ez Önnek?

Google 1. találati helyezés – ez talán minden vállalkozó egyik legnagyobb álma, a tökéletes SEO mintapéldája. Elérhető vajon az „átlagos” földi halandóknak? Mennyit kell érte dolgozni? És egyáltalán kell-e érte dolgozni?

Szerezzen több vásárlót

Több ügyfelet, vásárlót szeretne? Hol és hogyan találja meg őket?

Talán nincs olyan vállalkozó a Föld kerekén, aki ne örülne annak, ha több ügyfele lenne. De vajon hol lehet őket megtalálni? Hogyan lehetne több megrendelésre, ezzel együtt több pénzre szert tenni? Örök kérdése ez a vállalkozásoknak – ma szó lesz néhány eszközről, és arról, hogyan érdemes őket használni, hogy több ügyfele legyen.

Seo vagy adwords

SEO vagy AdWords?

Kell-e hirdetni, vagy elég a keresőoptimalizálás? Melyikbe érdemes több időt, pénzt és energiát fektetni? Mire figyeljen oda egy kisvállalkozó, és mire egy nagyobb cég? A SEO vs. AdWords vita már elég régi – mi most megpróbálunk pontot tenni a dolog végére.

Profi webmarketing ügynökség

Hogyan ismeri fel a profi webmarketing ügynökséget? 5 szempont, ami segít a választásban

Hogyan válasszunk webmarketing ügynökséget? Hogyan különböztetjük meg a profikat a „lehúzós” ügynökségektől? Honnan tudjuk, hogy hol van a jó ár-érték arány? Mai cikkünkben 5 szempontot mutatunk, amit érdemes figyelembe venni.

Mennyibe kerül a Google AdWords?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampánykezelés?

„Hát... az attól függ.” „Sajnos erre így nem tudunk válaszolni.” Elege van már az üres, semmitmondó válaszokból? A mai cikkben konkrétan, forintra pontosan leírjuk, hogy nálunk mennyibe kerül a Google Adwords kampánykezelés, és mit kap ezért a pénzért. 

Reszponzív weboldal

Mitől reszponzív egy weboldal?

Ön is sokszor hallotta már, hogy a jó weboldal „reszponzív”, vagy „mobilbarát”, ugye? De azt is tudja, mit jelent ez a gyakorlatban? Sokkal többről van ugyanis szó, mint hogy megjelennek-e a képek a kívánt méretben, vagy hogy olvasható-e a betűméret. A mai cikkünkben összeszedtük a reszponzív weboldal legfőbb jellemzőit.

Oldalak