Jelenlegi hely

iBlog

Honlap optimalizálás

Van, hogy nagy dolgok kellenek a sikerhez, máskor elég egy kis apróság. A szegedi Bérkert Klinika esetében csupán némi „ráncfelvarrás” kellett a honlapon ahhoz, hogy 50%-al jobb eredményt érjenek el. Olvasson tovább, esettanulmányunkban bemutatjuk a részleteket!

Honlapkészítés Szeged

Az internetnek köszönhetően megszűntek a határok, ma akárkitől megrendelheti új honlapját, nem kell, hogy egy városban legyenek. Mi is szívesen dolgozunk budapesti, székesfehérvári, vagy akár veszprémi cégeknek is, nem számít a távolság. Miért jó mégis Önnek, ha szegedi cégként szegedi honlapkészítőt választ?

Kreatív web marketing

Önnek is tetszenek a kreatív reklámok, amik óriási nézettséget generálnak a YouTube-on is? Szeretne valami igazán egyedit, ami „nagyot üt” a neten? A kreativitás és a marketing szorosan összefüggő fogalmak, vagy inkább távol állnak egymástól a gyakorlatban? Válaszok a cikkben.

közösségi média marketing!

Sokan kérték, hát úgy döntöttünk, hogy megcsináljuk! Kiegészítjük portfóliónkat a közösségi média marketinggel is, hogy Önnek még jobb, még hatékonyabb szolgáltatásokat nyújtsunk, és segítsünk megnövelni bevételeit. Részletek a kattintás után:)

A megtérülő weboldalkészítés titka

A sikeres vállalkozót – szerintünk – az különbözteti meg a nemsikerestől, hogy nem a szolgáltatás árát nézi, hanem a megtérülését. Milyen megtérülést számolhatunk egy weboldalnál, mennyi idő alatt jön vissza a befektetett pénz és egyáltalán mitől lesz megtérülő egy weboldal? Válaszok a cikkben!

Wordpress, Joomla vagy Drupal?

Amikor nem egyedi programozású weboldalakról beszélünk, rögtön felmerül a kérdés, hogy melyik tartalomkezelő (CMS) rendszer legyen az oldal lelke, mi üzemeltesse a háttérben a honlapot. Mai cikkünkben összevetettük a 3 legnépszerűbbet, és el is áruljuk, hogy mi melyikre szavazunk!

Google első helyezés

Google 1. találati helyezés – ez talán minden vállalkozó egyik legnagyobb álma, a tökéletes SEO mintapéldája. Elérhető vajon az „átlagos” földi halandóknak? Mennyit kell érte dolgozni? És egyáltalán kell-e érte dolgozni?

Szerezzen több vásárlót

Talán nincs olyan vállalkozó a Föld kerekén, aki ne örülne annak, ha több ügyfele lenne. De vajon hol lehet őket megtalálni? Hogyan lehetne több megrendelésre, ezzel együtt több pénzre szert tenni? Örök kérdése ez a vállalkozásoknak – ma szó lesz néhány eszközről, és arról, hogyan érdemes őket használni, hogy több ügyfele legyen.

Seo vagy adwords

Kell-e hirdetni, vagy elég a keresőoptimalizálás? Melyikbe érdemes több időt, pénzt és energiát fektetni? Mire figyeljen oda egy kisvállalkozó, és mire egy nagyobb cég? A SEO vs. AdWords vita már elég régi – mi most megpróbálunk pontot tenni a dolog végére.

Profi webmarketing ügynökség

Hogyan válasszunk webmarketing ügynökséget? Hogyan különböztetjük meg a profikat a „lehúzós” ügynökségektől? Honnan tudjuk, hogy hol van a jó ár-érték arány? Mai cikkünkben 5 szempontot mutatunk, amit érdemes figyelembe venni.

Oldalak