Jelenlegi hely

iBlog

Hol vannak már a régi szép idők, amikor már az is nagy szám volt, ha egy vállalkozás fent volt a neten? Vagy az a hőskor, amikor elég volt egyszer megcsinálni egy weboldalt, és évekig hűen hozta a megrendeléseket? 2019-et írunk, hahó, itt az ideje magasabbra tenni a lécet!

Miben különbözik egy multi és egy KKV weboldala? Mire figyeljünk oda a weboldal design kialakítása során? És egyáltalán… kell-e ezzel foglalkoznia egy kisvállalkozónak, vagy elég, ha letölt egy profi sablont? Ennek járunk ma utána.

Ha megvan már a honlap célja, felépítése, akkor ideje elkezdeni megtervezni a küllemét is. Ehhez az egyik első lépés a cég arculati elemeinek meghatározása – a színek, formák, logó, betűtípus jelentősen befolyásolni fogja a megjelenést. Hogyan kezdjen neki?

A SEO első ránézésre nem tűnik olyan bonyolult dolognak, rengeteg helyen ígérik, hogy egy letölthető kurzussal egy hétvége alatt szakértő lehet az ember. Sőt, még csak kurzust sem kell venni, tonnányi cikk van az interneten, amiből okosodhatunk. Igen ám, csak ezeknek egy része már elavult, vagy sosem volt igaz… Most bemutatjuk a 3+1 leggyakoribb SEO tévhitet, és elmondjuk, miért ne dőljön be nekik!

A statisztikákat böngészve azt látja, hogy ijesztően magas a visszafordulási arány? Vagy a látogatók böngésznek, olvasgatnak, de nem történik konverzió? Összegyűjtöttük a leggyakoribb okokat, ami elijesztheti weboldalának olvasóit!

Webdesign SEO

Keresőoptimalizálásra szükség van. A SEO-t csak akkor érdemes csinálni, ha jól csinálják. Következésképpen kizárólag jó szakemberekkel érdemes együtt dolgozni. De hogyan lehet megtalálni az igazán profit? Könnyű lenne azt mondani, hogy válasszon minket, de ennek a cikknek nem ez a célja:) Bemutatjuk a legfontosabb szempontokat, amikre érdemes odafigyelni a kiválasztásnál.

Egyáltalán, milyen közösségi médiumokat érdemes használni? Hova tegyük a linkeket? Hova kerüljön a tartalom? Hogyan „drótozzuk össze” különböző felületeket? Segítünk!

„Nincs nekünk időnk arra, hogy tartalmakat írjunk a honlapra”. „Ugyan ki olvas már blogokat?” „Nem fektetünk túl nagy energiát a tartalomgyártásba, elég az a hírek rovat, alkalmanként 2-300 szavas bejegyzésekkel. Úgysem olvassa senki.” Vajon mennyire fontos a minőségi tartalom egy kisvállalkozásnak, és egészen pontosan mennyi energiát kell belefektetni a tartalomgyártásba, hogy valóban megtérüljön? Eláruljuk!

honlapkészítés, keresőoptimalizálás szeged

Mennyi idő kell ahhoz, hogy jó helyezést érjünk el a google találati listáján? El lehet-e jutni a semmiből az első helyre? Mai esettanulmányunkban egy szegedi ingatlaniroda oldalának felújítását mutatjuk be.

Rólunk oldal emberek

Fontos-e egyáltalán a honlapjának Rólunk oldala? Elolvassák-e az érdeklődők? Számít-e, hogy milyen szöveg kerül rá? Kellenek-e képek? A mai cikkben egy kicsit belemerülünk a szövegírásba, és átnézzük, aktualizáljuk a bemutatkozását.

Oldalak