Jelenlegi hely

iBlog

közösségi média marketing!

Új szolgáltatás a láthatáron: közösségi média marketing!

Sokan kérték, hát úgy döntöttünk, hogy megcsináljuk! Kiegészítjük portfóliónkat a közösségi média marketinggel is, hogy Önnek még jobb, még hatékonyabb szolgáltatásokat nyújtsunk, és segítsünk megnövelni bevételeit. Részletek a kattintás után:)

A megtérülő weboldalkészítés titka

A megtérülő weboldalkészítés titka

A sikeres vállalkozót – szerintünk – az különbözteti meg a nemsikerestől, hogy nem a szolgáltatás árát nézi, hanem a megtérülését. Milyen megtérülést számolhatunk egy weboldalnál, mennyi idő alatt jön vissza a befektetett pénz és egyáltalán mitől lesz megtérülő egy weboldal? Válaszok a cikkben!

Wordpress, Joomla vagy Drupal?

Wordpress, Joomla vagy Drupal? Melyiket válassza(m)?

Amikor nem egyedi programozású weboldalakról beszélünk, rögtön felmerül a kérdés, hogy melyik tartalomkezelő (CMS) rendszer legyen az oldal lelke, mi üzemeltesse a háttérben a honlapot. Mai cikkünkben összevetettük a 3 legnépszerűbbet, és el is áruljuk, hogy mi melyikre szavazunk!

Google első helyezés

Hogyan érje el a Google 1. találati helyezést? Egyáltalán, kell-e ez Önnek?

Google 1. találati helyezés – ez talán minden vállalkozó egyik legnagyobb álma, a tökéletes SEO mintapéldája. Elérhető vajon az „átlagos” földi halandóknak? Mennyit kell érte dolgozni? És egyáltalán kell-e érte dolgozni?

Szerezzen több vásárlót

Több ügyfelet, vásárlót szeretne? Hol és hogyan találja meg őket?

Talán nincs olyan vállalkozó a Föld kerekén, aki ne örülne annak, ha több ügyfele lenne. De vajon hol lehet őket megtalálni? Hogyan lehetne több megrendelésre, ezzel együtt több pénzre szert tenni? Örök kérdése ez a vállalkozásoknak – ma szó lesz néhány eszközről, és arról, hogyan érdemes őket használni, hogy több ügyfele legyen.

Seo vagy adwords

SEO vagy AdWords?

Kell-e hirdetni, vagy elég a keresőoptimalizálás? Melyikbe érdemes több időt, pénzt és energiát fektetni? Mire figyeljen oda egy kisvállalkozó, és mire egy nagyobb cég? A SEO vs. AdWords vita már elég régi – mi most megpróbálunk pontot tenni a dolog végére.

Profi webmarketing ügynökség

Hogyan ismeri fel a profi webmarketing ügynökséget? 5 szempont, ami segít a választásban

Hogyan válasszunk webmarketing ügynökséget? Hogyan különböztetjük meg a profikat a „lehúzós” ügynökségektől? Honnan tudjuk, hogy hol van a jó ár-érték arány? Mai cikkünkben 5 szempontot mutatunk, amit érdemes figyelembe venni.

Mennyibe kerül a Google AdWords?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampánykezelés?

„Hát... az attól függ.” „Sajnos erre így nem tudunk válaszolni.” Elege van már az üres, semmitmondó válaszokból? A mai cikkben konkrétan, forintra pontosan leírjuk, hogy nálunk mennyibe kerül a Google Adwords kampánykezelés, és mit kap ezért a pénzért. 

Reszponzív weboldal

Mitől reszponzív egy weboldal?

Ön is sokszor hallotta már, hogy a jó weboldal „reszponzív”, vagy „mobilbarát”, ugye? De azt is tudja, mit jelent ez a gyakorlatban? Sokkal többről van ugyanis szó, mint hogy megjelennek-e a képek a kívánt méretben, vagy hogy olvasható-e a betűméret. A mai cikkünkben összeszedtük a reszponzív weboldal legfőbb jellemzőit.

5 dolog weboldal árajánlatkérés előtt

5 dolog weboldal árajánlatkérés előtt

Elhatározta, hogy (új) weboldalra van szüksége, és szeretne árajánlatokat bekérni? A weboldalkészítőknek valószínűleg lesz egy pár kérdése, Ön pedig azon kapja majd magát, hogy órái mentek el az egyeztetéssel, és még azt sem tudja, mennyibe fog kerülni az egész. Ahhoz, hogy mi, vagy bármely más cég pontos árajánlatot adhasson, pontos elképzelések kellenek – sok időt takaríthat meg magának, ha ezt az 5 dolgot előre tisztázza és bele is írja az árajánlatkérésbe. 

Oldalak