Jelenlegi hely

iBlog

Szerezzen több vásárlót

Több ügyfelet, vásárlót szeretne? Hol és hogyan találja meg őket?

Talán nincs olyan vállalkozó a Föld kerekén, aki ne örülne annak, ha több ügyfele lenne. De vajon hol lehet őket megtalálni? Hogyan lehetne több megrendelésre, ezzel együtt több pénzre szert tenni? Örök kérdése ez a vállalkozásoknak – ma szó lesz néhány eszközről, és arról, hogyan érdemes őket használni, hogy több ügyfele legyen.

Seo vagy adwords

SEO vagy AdWords?

Kell-e hirdetni, vagy elég a keresőoptimalizálás? Melyikbe érdemes több időt, pénzt és energiát fektetni? Mire figyeljen oda egy kisvállalkozó, és mire egy nagyobb cég? A SEO vs. AdWords vita már elég régi – mi most megpróbálunk pontot tenni a dolog végére.

Profi webmarketing ügynökség

Hogyan ismeri fel a profi webmarketing ügynökséget? 5 szempont, ami segít a választásban

Hogyan válasszunk webmarketing ügynökséget? Hogyan különböztetjük meg a profikat a „lehúzós” ügynökségektől? Honnan tudjuk, hogy hol van a jó ár-érték arány? Mai cikkünkben 5 szempontot mutatunk, amit érdemes figyelembe venni.

Mennyibe kerül a Google AdWords?

Mennyibe kerül a Google AdWords kampánykezelés?

„Hát... az attól függ.” „Sajnos erre így nem tudunk válaszolni.” Elege van már az üres, semmitmondó válaszokból? A mai cikkben konkrétan, forintra pontosan leírjuk, hogy nálunk mennyibe kerül a Google Adwords kampánykezelés, és mit kap ezért a pénzért. 

Reszponzív weboldal

Mitől reszponzív egy weboldal?

Ön is sokszor hallotta már, hogy a jó weboldal „reszponzív”, vagy „mobilbarát”, ugye? De azt is tudja, mit jelent ez a gyakorlatban? Sokkal többről van ugyanis szó, mint hogy megjelennek-e a képek a kívánt méretben, vagy hogy olvasható-e a betűméret. A mai cikkünkben összeszedtük a reszponzív weboldal legfőbb jellemzőit.

5 dolog weboldal árajánlatkérés előtt

5 dolog weboldal árajánlatkérés előtt

Elhatározta, hogy (új) weboldalra van szüksége, és szeretne árajánlatokat bekérni? A weboldalkészítőknek valószínűleg lesz egy pár kérdése, Ön pedig azon kapja majd magát, hogy órái mentek el az egyeztetéssel, és még azt sem tudja, mennyibe fog kerülni az egész. Ahhoz, hogy mi, vagy bármely más cég pontos árajánlatot adhasson, pontos elképzelések kellenek – sok időt takaríthat meg magának, ha ezt az 5 dolgot előre tisztázza és bele is írja az árajánlatkérésbe. 

Ingyenes honlapkészítés

Ingyenes honlapkészítés

Ha beírjuk az „ingyenes honlapkészítés” kifejezést a keresőbe, rengeteg jobbnál-jobb ajánlatot találunk arra, hogyan lehet szép, látványos honlapunk egyetlen fillér ráfordítás nélkül. Vajon ezek tényleg jó megoldások, vagy inkább a „túl szép, hogy igaz legyen” vonalat erősítik? Megnéztük a legnépszerűbb megoldásokat, leírjuk az előnyeiket és hátrányaikat.

A keresőoptimalizálás alapjai – így vágjon bele!

A keresőoptimalizálás alapjai – így vágjon bele!

Azt már tudjuk, hogy a keresőoptimalizálás fontos dolog. Azt is tudjuk, hogy minden cégnek foglalkoznia kell vele. De vajon hol érdemes kezdeni? Bele lehet tanulni, vagy inkább szervezze ki? Mi legyen az első lépés? Segítünk!

iWebmarketing csapata

Bemutatkoznak a szegedi honlapkészítők

Zseniális dolog az internet, bárki megmutathatja, mit tud, és bárkivel beszélgethetünk a világ bármely táján. Mégis szomorú egy kicsit, hogy a kapcsolat sokszor arctalan, személytelen. Ezért a mai cikkben úgy döntöttünk, hogy megmutatjuk magunkat, és bemutatkoznak a szegedi honlapkészítők. Olvasson tovább, ismerkedjünk meg!

Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás

Szüksége van-e online marketing tanácsadásra? Van, akinek igen, és van, akinek fölösleges. Van, akinek tíz- vagy százezreket takaríthat meg, míg másoknak talán ugyanennyit kell ráköltenie. A mai cikkben elmondjuk az érveinket pro és kontra, így könnyebben tud majd dönteni a kérdésben.

Oldalak