Jelenlegi hely

iBlog

Mi az a beszélgetős marketing

A marketing folyamatos változásban van, évről-évre új fogalmakat kell megtanulnunk, új technológiákat alkalmaznunk. A 2019-2020-as év egyik nagy slágere a "beszélgetős marketing" - mi ez, és miért van erre Önnek is szüksége?

Nincs abban semmi meglepő, hogy a Google időről-időre új algoritmusokkal próbálja relevánsabbá tenni a találatokat, és megkönnyíteni a felhasználók élett. A mostani(ak) azonban már teljesen másról szól(nak), mint a kulcsszavak mennyiségének vagy elhelyezésének meghatározása... Az Ön honlapja készen áll ezekre a változásokra?

Bemutatkozik az új projektünk, a Marketingatlan, ami nem csupán egy weboldal, vagy marketingstratégia elkészítése: megrendelőnk annyira elégedett volt a munkánkkal, hogy egy új, közös vállalkozást indítottunk el. Nézze meg mi történik, ha egy ingatlanszakértő és egy marketinges találkozik!

A honlapja mindig követi az adott divatot, sőt, előtte jár egy lépéssel? Egy éve még friss volt és izgalmas, de mostanra már a sarki kisbolt weboldala is pont ugyanilyen? Nem könnyű lépést tartani a legújabb trendekkel, de néhány dolgot szem előtt tartva gondoskodhat róla, hogy ne legyen kínos az online megjelenése!

Mi az a TikTok és hogyan használható egy vállalkozás vagy cég számára? Egyáltalán van-e létjogosultsága egy applikációnak az üzleti életben? Előfordul, hogy élni kell a közösségi háló adta lehetőségekkel, de vajon mit nyújthat a TikTok, amit más platform nem?

Mit csináljon válságban? Bízzon meg egy marketing ügynökséget! Elvetemült ötletnek hangzik most, amikor mindenki visszafogni próbálja a költségeit, és a home office meg az otthoni oktatás mellett alig maradt ideje a vállalkozóknak... pedig egy ügynökség most még többet segíthet, mint valaha! Megmutatjuk, hogyan...

Hogyan hat a COVID-19 az online világra? Nem kell bemutatni, mennyire fordult fel fenekestül az életünk, és milyen változások történtek a mindennapjainkban és a vállalkozásainkban. De vajon mi történik most az online térben? Mi változott meg és milyen változást prognosztizálhatunk hosszú távon? Válaszok a cikkben! 

A koronavírus mindenkit érint – mi, kisvállalkozók pedig a bőrünkön érezzük a gazdasági problémákat. Nem majd valamikor a jövőben, hanem már most. Ez pedig érinti a dolgozóinkat, partnereinket, ügyfeleinket is. Ebben a cikkben összeszedtük pár pontban, mire érdemes odafigyelni a válságkommunikáció során.

Beköszöntött az internetezés új korszaka, az 5G technológia, és bár sokan nem is gondoltak rá, de ez hatással van arra is, hogyan alakítjuk ki a weboldalakat. Az alábbi cikkben sorra vesszük a legfontosabb változásokat, és megnézzük, mire érdemes odafigyelni a webdesign során.

Hallotta már a webesétől a UX kifejezést? Ez nem valami szitokszó: a User Experience, azaz a látogatói élmény tervezése legalább olyan fontos része a weboldaltervezésnek, mint az arculati elemek, vagy a logó megálmodása. Mutatjuk, hogy mire kell odafigyelni!

Oldalak